Indtast din registrerede e-mail:
Indtast ny adgangskode:

Kontakt os nu!

Kvalitet & service

Kvalitet & Service er altid inkluderet

Hos Laybourn-el går service og kvalitet altid hånd i hånd – og det er altid med i prisen. For vores målsætning har siden 1952 været, at vores kunder er tilfredse. Det er ingen hemmelig, at de fleste elektrikere kan sætte en stikkontakt op, men vi gør det, så vi er sikre på, at du er helt tilfreds.

Sådan sikrer vi, at du er tilfreds med vores service

Når du har betroet os en opgave, fokuserer vi på at forstå dine nuværende og fremtidige ønsker og behov, så vi har afklaret dine forventninger. Derfor får du altid den samme montør, som kender dine behov og forventninger. Desuden sætter vi en ære i at rydde op efter os, støvsuge og fjerne alt affald. Det hører med til en løst opgave.

Sådan sikrer vi kvaliteten
Når det handler om el, bør du forvente, at kvaliteten er i top. Hos Laybourn-el har vi den lovpligtige kvalitetssikring SKS – Sikkerheds-Kvalitet-Styringssystem – så du altid er garanteret et højt kvalitets- og sikkerhedsniveau. Når vi udfører en ny installation, får du en skriftlig dokumentation, der omfatter en beskrivelse af det udførte arbejde og et kontrolskema på de udførte installationer. Det er din sikkerhed for, at vores arbejde overholder gældende love og forskrifter. Du bør gemme dokumentationen i fem år.

Det er vores erfaring, at den tid vi bruger i forbindelse med dokumentationen i begyndelsen, tjener sig ind mange gange ved efterfølgende ændringer i installationen, fordi det er nemmere næste gang, når alt i forvejen er dokumenteret.

Udover den lovpligtige SKS arbejder vi internt med at sikre kvaliteten gennem blandt andet medarbejderhåndbøger og auditrapporteringen.

Vil du vide mere om, hvordan vi kan sikre dig den rette kvalitet? Så tag fat i os på 43 73 76 00 eller her

     Brogrenen 8, 2635​

         43 73 76 00​